Politie Loterij Review |De reis van Star Holding Group naar de politie-expo van 2020 eindigt perfect!

"Politie" loterij recensie |De reis van de sterholdinggroep naar de politie-expo van 2020 eindigt

perfect!

Op 23-26 november werd de 10e China International Police Equipment Expo 2020, georganiseerd door het ministerie van openbare veiligheid met als thema "focus op de voorhoede van wetenschap en technologie, het leiden van een nieuw politietijdperk" gehouden in het Nationale Conferentiecentrum van Peking.De politie-expo van dit jaar belicht meer geavanceerde wetenschap en technologie, richt zich op de ontwikkeling en toepassing van nieuwe technologieën en nieuwe producten die nauw aansluiten bij de nieuwe situatie, nieuwe taken en nieuwe vereisten, en demonstreert volledig de nieuwste prestaties bij de ontwikkeling van nieuwe apparatuur zoals zoals antiterrorisme, misdaadbestrijding, veiligheidspreventie en het dienen van de massa.

1

De meest magnifieke aller tijden

Police Expo is een professionele tentoonstelling met industriële autoriteit en brede sociale invloed op het gebied van openbare veiligheid in China en zelfs in de regio Azië-Pacific.Het vertegenwoordigt het geavanceerde ontwikkelingsniveau van de Chinese politie-uitrustingsindustrie en is een belangrijk platform geworden voor het bevorderen van de ontwikkeling van binnenlandse politie-uitrusting en het bevorderen van internationale politie-uitwisselingen en samenwerking.Sinds 2002 wordt het om de twee jaar gehouden en is het al 9 keer met succes gehouden.

De 10e politie-Expo staat in het teken van de tentoonstelling

De nieuwste ontwikkelingsprestaties van politieapparatuur in binnen- en buitenland

De omvang van de tentoonstelling is de grootste ooit!

2

Met een oppervlakte van 43000 vierkante meter is de tentoonstellingshal verdeeld in drie delen: de grondtentoonstellingshal, de ondergrondse tentoonstellingshal en de tentoonstellingshal voor speciale voertuigen buiten.Voor het eerst zijn 16 speciale tentoonstellingsruimtes ingericht, waaronder commando- en communicatieapparatuur, intelligente beveiligingsapparatuur en apparatuur voor criminele technologie.De traditionele "verdeling van tentoonstellingsruimte naar uitrustingscategorie" is omgevormd tot een "modulaire" weergavevorm die zich richt op politiezaken.

De "cloudpolitie Expo" werd voor het eerst geopend, waardoor een nieuwe tentoonstellingsmodus van online en offline tentoonstelling werd gecreëerd.Meer dan 600 binnen- en buitenlandse exposanten stelden synchroon online en offline de nieuwste producten van politieapparatuur tentoon, waarmee werd voldaan aan de vraag van het publiek naar online en offline kijken.

3

De hotspot kijkt ook naar de interstellaire

In deze politie-Expo, sterholdinggroep, met zijn beheercentrum voor slimme apparatuur, slimme mobiele politieseries, beschermende uitrustingsseries en waarschuwingsverlichtingsserieproducten, met een nieuwe houding, gediversifieerde en hightechproducten en betere service, heeft de sterholdinggroep gemaakt een spectaculaire verschijning en veroverde het toneel.

Tegelijkertijd heeft de interstellaire holdinggroep meer dan 100 stukken tentoongestelde voorwerpen, verdeeld in een interne tentoonstellingsruimte en een externe tentoonstellingsruimte, die de interstellaire producten uitgebreid aan het publiek toonde in de vorm van professionele uitleg, demonstratie ter plaatse, grafische analyse en ervaring ter plaatse.

Warme tentoonstellingsruimte voor politie-uitrusting

360° magnetisch inductie waarschuwingslampje

Infrarood Tumbler inbraaksysteem

Kleine en prachtige vorm, echt opvallend!

Tentoonstellingsruimte voor douane tegen smokkelapparatuur

Gevechtsvest, tas voor politie-uitrusting, anti-snijhandschoenen

Metalen handboeien, traansproeiers, draagbare telescopische wapenstokken

Nieuwe enkele politie vijfdelige set + enkele politie praktische uitrusting

Het is niet erg handig in gebruik

Het is niet erg handig in gebruik

Bescherming tentoonstellingsruimte:

Graad 4 en niveau 6 politie kogelvrije vesten

Anti-snijden slabbetje, tactische reflecterende steekwerende kleding

Klasse A: steekwerende kleding en tactische relhelm

Gevechtsvest, snel anti-oproerkleding dragen

Er zijn allerlei soorten beschermingsmiddelen in verschillende categorieën

Zhejiang tentoonstellingsruimte

Deze verborgen lay-out

Eigenlijk is het elke dag bij de veiligheidsuitgang

Dat is het

Op een voertuig gemonteerd wetshandhavings- en bewijsverzamelsysteem (versie voor openbare veiligheid)

+

Geïntegreerde kofferbak van op voertuigen gemonteerde politieapparatuur

Heb je het?

"Smart Equipment Management Center" neemt een intelligente apparatuurbeheerkast en een intelligente apparatuurbeheerterminal als drager en intelligent apparatuurbeheerplatform als de hub.Zij realiseert online aanvraag, teruggave, goedkeuring, keuring, statistiek, toewijzing en sloop van politiematerieel.Het kan automatisch inventaris en apparatuur controleren en automatisch in en uit het magazijn boeken, in plaats van handmatige inventaris en handmatige boekhouding, het kan politie-apparatuur importeren en exporteren. De hele levenscyclus en het hele bedrijfsprocesbeheer uitvoeren om de automatisering en intelligentie van apparatuur beheer.

19

Bouw tegelijkertijd een hiërarchische managementbrug tussen eenheden op alle niveaus, zodat de leidinggevenden, de afdeling materieelbeheer, de magazijnmeester en ander personeel op alle niveaus de distributie, het gebruik en de inventaris van materieel vanuit verschillende perspectieven kunnen beheersen.

Op voertuigen gemonteerde wetshandhaving en forensisch systeem (vierde generatie)

20

21

Op voertuigen gebaseerd wetshandhavings- en forensisch systeem (versie voor openbare beveiliging) bestaat voornamelijk uit een mobiele intelligente patrouilleterminal, een interactieve voertuigterminal en een commando- en verzendplatform.Het kan de kenmerken van voertuigen en personeel analyseren, het kenteken, het gezicht en andere functie-informatie extraheren, het platform in realtime uploaden en online vergelijkingen en vroegtijdige waarschuwingen uitvoeren.Het is compatibel met 110 alarmontvangst- en -afhandelingsplatforms in het hele land, realiseert intelligent commando en verzending, verkort de alarmtijd en verbetert het daadwerkelijke gevechtseffect van bestratingspreventie en -controle.

Wetshandhavings- en forensisch systeem aan boord (motorversie)

Het wetshandhavings- en forensisch systeem aan boord (motorfietsversie) heeft de functies van dual-mode positionering, 5g / 4G communicatie over het hele netwerk, videobewaking op locatie, waarschuwingslampen, draadloos uploaden van gegevens voor het verzamelen van bewijsmateriaal en compatibiliteit met verschillende politieplatforms.Het kan de autoversie van het forensisch systeem vervangen om enkele smalle weggedeelten in te voeren voor het vastleggen van wetshandhaving, wat handiger en voortreffelijker is.Tegelijkertijd heeft het 5 miljoen videobewaking en forensisch onderzoek, identificeert het dynamisch 5 categorieën van volledig gestructureerde gegevens zoals kentekenplaat, voertuigtype, gezicht, menselijke figuur en niet-motorvoertuig, en voert het realtime online vergelijking en vroegtijdige waarschuwing uit.

Draadloos geïntegreerd waarschuwingsscherm

Het draadloze geïntegreerde waarschuwingsscherm combineert het dubbele waarschuwingseffect van het scherm en de lange rij lichten, en tegelijkertijd heeft het een eigen luidspreker om de auditieve afschrikkende waarschuwing te realiseren, multi-effectintegratie en multifunctioneel te bereiken, en bieden one-stop oplossing voor verkeer voertuigen op plicht.

Rijkleding + airbagkleding

Rijpak + airbagpak is speciaal ontworpen voor het ijzerrijden van de verkeerspolitie.Het is uitgerust met een volledige set motorpolitieapparatuur, die de persoonlijke veiligheid van het ijzerrijden van de verkeerspolitie effectief kan beschermen en tegelijkertijd een afschrikmiddel voor wetshandhaving realiseert.Onder hen duurt het slechts 0,5 seconden om het airbagpak onmiddellijk op te blazen, waardoor het een effectief beschermend schild wordt voor het ijzerrijden van de verkeerspolitie.

Het interstellaire netwerk werd ondersteund door de politie van Panjin.De live-uitzending van de 5 miljoen fans van Kwai Fu live in realtime.Het politiebureau was persoonlijk in actie en voelde de opblaasbare snelheid van de airbag en het sterke vermogen om deze te beschermen.

4 dagen

Hoewel de tijd kort is, is de oogst veel

Begrijp de nieuwe trends van de industrie